2010-06-23
 18:18:43

I dubai

HEY.
jag vet inte vad jag ska säga men.. jag önskar att ni alla var här så jag kunde visa er allt. Man måste verkligen se det i verkligheten. Saker som Burj Kahlifa (världens högsta hus,som vi bor väldigt nära) & värmen går inte att föreställa sig.
Idag har vi mest chillat, pappa jobbade så jag mamma & lillebror gick runt lite i området. Badade i poolen & var inne en sväng i dubaimall.
Som den läslus jag är har jag redan läst ut två böcker,två böcker på två dar... haha bestämde att jag inte ska läsa något på hela dagen imon för att spara lite på böckerna. Dock blir det nog inte så svårt eftersom vi ska till stranden på förmiddagen & på kvällen ska vi ha gäster.

hoppas att ni mår lika bra som jag & har fint väder i sverige (och hoppas att det regnar i 3 veckor i sträck så jag är brunast & kan vara lite skadeglad när jag kommer hem)

TJEJER; jag saknar er så det gör ont redan nu...:'( ♥
(fast ontet KAN bero på att jag åt lite snabbt och har jätteont i magen nu..tjenare pensionär jag vet...men saknar er gör jag iallafall!)

bilder kommer imon!


elisabeth

åååh Maria! Hatar att jag inte fick säga ett sista hejdå till dig! :( Jag åker nu på fredag :D Vi ses i augusti gumman, kommer följa dig på bloggen <3 PUUSSS, HOPPAD DU HAR DET BÄST! Vill verkligen se massa bilder!



PUBLICERAT: 2010-06-23, 19:45:45 | URL: http://eeliisaabeth.blogg.se/
Amanda

gud var orättvist vill också vara i Dubai, men här hemma har det varit super fin väder idag ca 25 gradet!!

så tyvär är det bra väder här hemma med!!



Men men Hade det bäst<33333


EBA!

gummmmmmman! :(

du klara 3 veckor.

det är ganska fint väder här nu..

men ändå, JAG ÄLSKAR DIG SÅÅÅÅÅ MYCKET & DETVETDU. VI ALLA SAKNAR DIG BABY.

fatta vad härligt och vad glada vi kommer va när du kommer hem. jag ska gråta en liten skvätt för dig bara..brb!

hahahahaha nesk, men maria iloveyou!

har lite smaskiga konversationer att visa för dig......^^

ohja, det handlar om iiiiiiiiiiii :)

PUSSSSSSS<3



PUBLICERAT: 2010-06-24, 23:17:38 | URL: http://systrarijeanstights.blogg.se/
nicole

sv: Härligt vad gulligt av dig :D

måste bara fråga vart legginsen med hål i finns att köpa , dom som är i din header



/Shoppaholly



PUBLICERAT: 2010-07-09, 17:29:20 | URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Anonym

blogga! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: