2010-06-21
 14:09:45

sommar

hello fellas.
efter skolavslutningen har jag haft så fullt upp med att njuta att jag inte bloggat.
Sjungandet gick iallafall bra, kommentera om ni vill att jag ska lägga upp film så gör jag det.
Sommarlovet har hitills innehållt; piknik med vänner,bj-glass fika med familjen,sommarfest,chilldag med christina&johannav,bad...men imon åker jag till dubai för att stanna där i tre veckor! Det kommer både bli sjukt najs & sjukt bajs.. tänk på alla saker jag kommer uppleva lixom. Det är NAAJJS! men att vara borta från min lille stad kalmar & mina söta fisvänner är megaBAJS.

Jag kommer iallafall ta med datan dit så nu kan ni vänta er mycket bättre uppdatering!

2 härliga bilder från sommarlovet!


Anonym

lägg upp en film på när du sjunger :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: