2010-04-08
 10:33:55

bad updt

förlåt för den dåliga uppdateringen,men nu på lovet är det så mycket annat som händer! Igår va jag med ebba,bettan,klara och natta. Vi chillade mest, men på kvällen åkte vi in till stan. Jag köpte en assöt rosa väska på gina och en jacka. Jag kan visa er imon. För jag orkar inte hämta dem då blir det lite mer spännande? ;)
Idag kommer Christinababe hit, vi ska åka till lindsdahl och jaa...ehm..springa runt? xd


Jag just nu,Top Model here I come typ ju!

neee,jag bara skojja... 

mycket bättre!


araya

har du någon ide som jag kan skriva om något roligt på bloggen ?

SVARA, snälla ! :D



haha, sööt du är ;d



PUBLICERAT: 2010-04-08, 19:12:23 | URL: http://enaraya.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: