2010-04-04
 12:46:44

dubai.

Pappa åkte idag. Jag och mamma följde honom ner till tågstationen och vinkade av honom, tappade räkningen av hur många kramar han fick.Nu sitter han nog på något flyg någonstans på väg och här i skåne sitter vi,den överblivna familjen som nu ska försöka klara oss själva. Om jag hade fått bestämma hade jag ju självklart vilja ha kvar pappa här men samtidigt strävar det emot. Hans dröm är ju där borta i Dubai och Ajman, jobbet är som gjort för pappa och staden facinerar honom,han har alltid varit en stadsmänniska. Mamma som har växt upp med skogen runt hörnet tilltalar det inte alls lika mycket,det var väll därför vi inte följde med. Annars hade jag nog också suttit på det där planet på väg till andra sidan jorden nu, med framtiden framför mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: