2010-04-25
 09:43:30

godmorgon folks!

Ligger fortfarande i min säng och myser,Igår var det bara jag och mamma här hemma. Vi kollade på stolthet och fördom(?) och åt middag i soffan. Filmen var bra men om jag inte hade sett den med mamma som förklarade allt, hade jag nog inte fattat någonting! Storyn var bra men eftersom den utspelar sig för längesen så pratar dem konstigt och så :P

störde mig lite på att killen i filmen inte var särskilt snygg -.-


Senare idag blir det Ebba och Fanny. Har saknat Ebba så mycket nu när hon har varit sjuk så jag längtar!
Och ikväll blir det dans med Erica (Y


chris :)

I LOVE STOLTHET OCH FÖRDOM! :')<33333



PUBLICERAT: 2010-04-25, 11:25:07 | URL: http://chrismia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: