2010-04-24
 12:06:38

Lördag.

Springer runt och städar i mitt (alltid) stökiga rum, samtidigt lyssnar jag på massa gamla Christina Augilera låtar.
Hon är grym! nästan lika bra som Beyonce faktiskt...
Man blir ju sjukt glad och pepp av låtar som Candyman,Ain't no other man,Lady marmalade, Come on over babe, Dirty,fighter...älska!

Igår träffade jag och Fanny Carro och Frida. Vi gick runt och dampade och trängde in oss hos David, kände mig sjukt elak! Hahaha och Fanny kände sig verkligen som hemma xd
När jag skulle hem var jag så rädd att jag sprang ända tills jag såg ,min mami som sen följde mig sista biten ♥ Jag var verkligen sjukt rädd för min mobil hade laddat ur och man känner sig så hilma hjälplös utan den, när jag går hem ensam hem på kvällarna annars brukar jag alltid hålla i mobilen och typ lyssna på musik eller smsa någon och när man inte kan det så går allt mycket långsammare och man blir mycket räddare!

Jaja..idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men det är ju fint väder så Fanny ska vi bada? :)

Nu ska jag fortsätta städningen, pussar!


lite gamla favoriter ;)

senare ska jag visa massa fina kort jag och fanny tog igår, temat var sommar och bilderna blev sjukt fina!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: