2010-04-06
 12:17:17

stressig morgon.

Den började med att jag hade sagt till elisabeth att jag skulle vakna runt 9 så att hon kunde ringa mig då, tur som jag har lurar sömngudarna mig och jag vaknar halv 11 -.- med en inkorg som består av några förvirrade sms från bettan... men sen ringer hon mig:) snälla söta bettan. jag springer runt i huset,äter en sockerkaksbit till frukost, ringer Ebba 2 gånger,Klara 1 gång, christina 1 och sen bettan en ytterligare. Jag hinner även slänga in en grym gästbloggich  @ klarren&ebbens place check it out!  Idag är jag ganska grym,hard working women lixom. Som grädden på moset har jag även min fina kofta på mig från h&m idag,den får mig att må bra, det gör alla färger. Jag har till och med färgglada trosor på mig! Happy day! anteckna?
Nu är Ebben och Klarren här och nu kommer Bettan och Natta också!
Jag älskar mina vänner, dem är underbara!



jag och älskade klara


Idag åker även fani till stockholm, ha det bäst gumman!

EBBA ÄGER , Puss!


klaraa

mia&klara, ily



PUBLICERAT: 2010-04-06, 19:53:01 | URL: http://systrarijeanstights.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: