2010-04-14
 09:46:56

uttråkad,ångestfylld och ryckig.

Jag har trååååkigt. Christina den fisen är inte inne på msn så jag antar att hon är i skolan?
Egentligen skulle jag också gått till skolan idag men när jag vaknade var jag astrött och så har jag hostat hela natten så mami tyckte inte att det va en så bra idé.
Börjar få lite ångest över skolan nu...känns som vi har massa läxor och sånt som jag kommer komma efter med, hatar när man har varit borta länge och typ inte fattar någonting av vad läraren snackar om när man kommer tillbaka.

[TUFFING BILD WOOHOOO!]
Nu loggade pappa in på msn! så nu ska jag chatta med honom och köra världens svåraste spel.
jag varnar er! börja INTE spela, man får allvarliga ryck.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: