2010-03-16
 19:01:14

:D

Vet ni vad jag kom på?
idag fyller min blogg...

så nu har jag lite frågor till er^^
♥ vad tycker ni om bloggen än så länge?
♥ vad är bra/dåligt med bloggen?
♥ vad vill ni ha mer av?
♥ jag ska ju snart skaffa ny header (bästaste carro ska fixa åt mig!) så jag undrar om ni har något/några tips på hur ni tycker den ska va? färg? bilder? och annat

Gulligt om ni orkar svara
puss på er!:*


elisabeth!

1. den är bra <3

2. bra är att du uppdaterar ofta på bloggen, med intressanta inlägg! ngt dåligt har jag inte upptäckt än..<3 ;)

3. kanske outfit bilder ? <3

4. bild på dej iaf! färg spelar nt så mkt roll <33



PUBLICERAT: 2010-03-16, 20:10:04 | URL: http://eeliisaabeth.blogg.se/
erica

1.jag läser den varje dag och det gör jag bara om bloggen roar mig (y) :*

2.finns inget dåligt,..... tror jag inte :P

3.bilder<3

4.nån fin,gullig,het,rosa och söt precis som dig ! så en blid på dig med =D



PUBLICERAT: 2010-03-16, 21:57:50 | URL: http://neestor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: