2010-03-30
 18:00:53

fullt ös!

Idag köpte jag,Fanny och Ebba biljetter till fullt ös!
Det är typ en festival som kommer va på valborg för att hålla ungdomar borta från droger ;)
Det finns massa olika saker man kan få göra gratis,eller biljetten kostar 20 spänn men det är nästan gratis om man tänker på allt man får!
De sakerna jag helst vill göra är:
Lasergame,hehe det va ju askul i helgen med familjen, då kommer det bli suuuuperkul med mina tjejör.
"Mekaniskt tjur", om de menar rodeo måste jag köra det! gjorde alltid det på ölandsdjurpark förut men sen tog de bort den karusellen :(
Gokart,Har bara kört det en gång på ett sommarland någonstans för flera år sen..måste testa igen!
 Vatten-/ Zorb boll, om man litar på ebba (vilket jag faktiskt gör) så är det såna där hamsterbollar i plast  fast för människor som man kryper runt i på vatten och land XD, jag och några till gjorde det i somras på vatten, askul är det!
kuddkrig på stock, jaao ni fattar ju vad det är & att jag vill göra det..finns inte så mycket mer att säga alltså.
Sumobrottning, sån där när man har jättestora sumobrottardräkter på sig.

När man väl kommer dit kommer man säker gå på massa andra saker också, men jag läängtar!
Och innan detta ska jag ju sjunga i bergavik med skolan! nervöst,nervöst,nervöst! Men jag får 100 kr för det!



Sen kommer dagens låt!  jättefin :')




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: