2010-03-30
 16:40:00

good girl.


Jag just nu .

I morse och i skolan var jag asseg och trött men när jag kom hem efter skolan va pappa hemma,han jobbade sin sista dag på jobbet här i Kalmar igår så han är ledig resten av veckan! Han åkte och hämtade lille-brur och köpte fika^^ Sen satt vi ute i trädgården och åt bullar och drack saft ...och förhörde mig på tyskan. Vi har tyska prov på torsdag och jag kan typ ingenting! måste öva arslet av mig nu :(
Sen gick jag *duktig som jag är* in och övade på min piano läxa & sen..
Nu kommer det gott folks..
*duktigare som jag är* gick jag upp och städade mitt rum! HEEELT FRIVILLIGT! (nästan..)
Okej det är inte riktigt klart en men ändå, jag städade. ...tycker ni borde kommentera lite peppande kommentarer nu så jag fortsätter...lalalala.

PUSSAR!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: