2010-03-21
 09:26:17

kvällen igår...

..Va lätt grymmast, hahha så sjukt kul vi hade. Vi åt tårta,lekte sätta "svansen" på "grisen", och körde smsroulett! Det blev alltså en hel del sjuka sms skickade till udda personer.. x)
Innan jag stack till Carro och dom blev jag ju firad lite i efterskott av Farmor och Farfar. Jag fick en bok som heter till mitt barnbarn där farmor har skrivit ner massa om hennes liv typ.. så gulligt att hon har lagt ner så mycket tid och allt,den är lixom full av historier,bilder och "fakta". Hihi sen fick jag 300 kr och en bok som hon har skrivit. Boken handlar om teater för barn och jag spelar ju mycket så det var väll därför ^^


jag slår vad om att min farmor är gulligast,snällast och bäst i världen!

Idag fyller min lillebror 8 år = jag fick gå upp runt 7 i morse, för att han hade sprungit in till mamma och pappa typ halv 7 och klagat på att vi inte kom med några presenter ? -.-
Vi har ätit tårta och han har öppnat paket nu iallafall.
Tydligen brukar dom flesta familjer äta tårta på kvällen? haha här gör vi både och:P
Tårta och paket på morgonen och god mat och tårta/efterrätt på kvällen! Firar man ska man fira mycket!
Nu
; vara social mot familjen. Sen; hitta någon rolig att va med.


araya

frågestund på bloggen,

fråga mig (a)

<3

www.enaraya.blogg.se



PUBLICERAT: 2010-03-21, 13:41:37 | URL: http://enaraya.blogg.se/
Lina B

Din farmor är coolast för att hon bor i VÄXJÖÖÖ <3

haha :D KOM HIIIT NU !!!



PUBLICERAT: 2010-03-21, 15:33:43 | URL: http://letsclick.blogg.se/
Lina B

Världens finaste blogg sööt<3



Och din farmor är bäst för att hon och din farfar bor i bästa VÄXJÖ <3



PUBLICERAT: 2010-03-21, 15:36:15 | URL: http://letsclick.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: