2010-03-11
 18:54:05

så vill stjärnorna

Har varit på teaterlektionen till för en stund sen. Asså ni fattar inte hur trött jag blir "innuti" när vi spelar igenom pjäsen.
Jag ska, i en pjäs på ungefär 20-30 minuter,skrika,slåss och nästan gråta samtidigt som jag i en del stunder ska vara beskyddande och kär.
När pjäsen sen är slut är jag så trött att jag nästan inte klarar av att stå:P
Tro det eller ej,men detta är varför jag älskar teater. Känslan av att vara någon annan, att vara helt uppe i pjäsen och bara agera. ÅH! ORGASM typ! Haha.
Innan teatern var jag lite inne hos Stefan (musikläraren) med Olivia,Fanny,Ebba,Siyar,Amir och Djambo.
Jag och stefan bestämde att jag kanske ska sjunga så vill stjärnorna på skolavslutningen och valborg.
Förut tyckte jag att låten va lite mesig men den e faktiskt riktigt kul att sjunga!



Jag har köpt ett par heta jeans och ett fet påse godis också!
NU väntar en efterlängtad middag!
åh älskar mat!

PUSS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: