2010-03-15
 19:52:35

twilightsaga

Eclipse trailern har ju kommit nu och jag längtar så redan till filmen kommer ut. Denna gången tänker jag se till att det inte blir som när new moon gick på bio,Ebba. (tänker se den hela tiden men pallar aldrig :P)
Boken Eclipse är den näst bästa av alla fyra tycker jag så det är klart att man vill att filmen ska va bra,jag har faktiskt vatt rätt besviken på de andra filmerna..Böckerna är såå mycket bättre!
Tänkte iallafall visa er trailersarna för de 3 första filmerna.

twilight



neew moon


eclipse
'


elisabeth!

vet inte riktigt..

3;ans trailer var inget speciellt.

jag älskar första filmen och den andra :) (L)

men vet inte <33



PUBLICERAT: 2010-03-15, 21:07:00 | URL: http://eeliisaabeth.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: