2010-03-10
 19:17:10

fotont och brownie

Har precis träffat Christina.Länge sen sist! Vi solade & jag är rätt pepparkakig i fejset nu.
BROWNFACE = HAPPYFACE! (dock syns mina pnutte fräknar rätt tydligt nu -.-)
Sen drog vi till stan och fikade,smög runt i affärer och sög på kukar x)
Mitt enda köp blev denna fining.

99:- på stadium! den fanns också i rosa/vit & vit/mörkblå så vem vet? jag kanske köper en till senare?:)
Såg även världens finaste armband på glitter. En guldig kedja med symbolerna för tro,hopp & kälek på!

Kan ju även berätta dagens klumpighet -.-
När jag skulle ta bilden på tröjan ställde jag mig upp och självklart ligger mitt fetaste örhänge precis där på golvet där jag sätter ner foten ;jag får "pinnen" i foten -.-
Jag lyckas sätta mig ner och dra ut pinnen ur foten samtidigt som jag plågat skriker på min kära moder.
Hon sa att det typ är jättelätt att det blir infekterat nu så jag får väll bara ta och hoppas på det bästa.

Genom mina dar här på jorden har jag faktiskt fått en hel del saker i fötterna,spikar,häftstift,fiskben(!?) och nu örhängen.


boven..


carro;)

okej jag gör ett undantag , men duvet jag designar ofta till cornelia och hon vill ha nya varje vecka typ xd hahaha mn jag kan fixa en:D:D<3



PUBLICERAT: 2010-03-10, 20:29:43 | URL: http://baraacarro.blogg.se/
elisabeth!

hahah njaa inte så ofta man får saker i fötterna, men visst har det hänt :d <3 älskarr redan din blogg ! <3



PUBLICERAT: 2010-03-10, 21:13:19 | URL: http://eeliisaabeth.blogg.se/
erica

brukar typ aldrig få saker i fötterna men slåt ständig i kina fötter i okila hårda saker-_- <333

kul att du har blogg gumman<3



PUBLICERAT: 2010-03-10, 22:06:52 | URL: http://neestor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: