2010-03-19
 16:51:40

Watergirl

Har precis kommit hem från simhallen. Vi var där med klassen och sen fick man stanna om man ville. Jag,Fanny och Ebba stanna såklart ;) vi hade askul och hade massa olika tävlingar med Kalle och Per typ,sätta sig ner så hela benen nuddade bottnen och sen simma upp snabbast.
De flesta som känner mig vet att jag älskar vatten och att bada/simma, så jag bara längtar till SOMMAREN när man kan bada i havet och massa små mysiga sjöar!
De sakerna jag längtar mest till och som jag vill kunna göra nu;
• Bada utomhus.
• Alla "sommarfester" när man är utomhus med familj/vänner.
• Midsommar! denna kommer bli gryyym,ebbe is moi partygirl!;)
• Alla galna sommarslagg med vänner!
• Träffa folk på getterö
• Ha på sig nya snygga sommarplagg och bikinis.
• Äta kulglass i massor!

Men först kan man ju börja längta till våren så därför bjussar jag på en finfin vårbild från västervik förra helgen:)

visst ser jag tuff ut i glasögon? ;)



chris :)

midsommar kommer bli bäästa ;)<3333



PUBLICERAT: 2010-03-20, 14:20:16 | URL: http://chrismia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: