2010-05-31
 19:40:41

31 maj..

31 maj. Juni imon.
kollar jag ut genom fönstret ser det mest ut som en grå,fuktig,blåsig november måndag. MÅNDAG. OH hemska dag. hatar måndagar..& söndagar.

Saker jag hatar;

♦När det är maj men ser ut som november.
♦Att cykla i regn
♦Måndagar
♦SÖNDAGAR
♦Folk med humor som jag inte fattar
♦vänner som går bakom ryggen
♦kexchoklad
♦billig netto choklad
♦ mens
♦saknad

& för att vara lite positiv?

Saker jag älskar;

♥äkta vänner

♥familjen&släkten
maaaarabouuu
♥fredagsmys
♥dampa sönder sena nätter
♥min (&klaras!) humor
♥vakna upp efter att ha sovit trångt i fannys säng med ebba breve & fanny vid fötterna. Luktar alltid lika mkt lökig svett xd
♥resor!
♥mango
& vindruvor
♥prata fulengelska med joanna
♥tjejfester! ( andra fester oxå, men mest tjejfester! ^^)
♥lov
♥slå rekord (Christina I KNOW what you'r thinking)
♥lycka
Sista...
min största första mother fucking kärlek här då va...
♥CHIPS AND DIPP.♥
(sourcream onion + taco/vitlök)

Känns bra att det blev mer saker på älska listan än hata iallfall.

Finns det något speciellt ni verkligen älskar/hatar?


johanna ^^

VEM FAN HATAR INTE JÄVLA FITTMENS?! X'DD



PUBLICERAT: 2010-05-31, 19:47:50 | URL: http://idajojoannie.devote.se
klaraa

Vår humor är den bästa, folk med tråkig humor är det sämsta som finns ! ;) ily sister <33333



PUBLICERAT: 2010-06-01, 17:07:34 | URL: http://systrarijeanstights.blogg.se/
honeyhonung (;

HAHAHAHAHAHHA XD

fifaan asso! saknar!

stort/litet hjärta på de va? ♥ (a'



PUBLICERAT: 2010-06-01, 18:15:24 | URL: http://chrismia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: