2010-05-30
 09:32:14

bioflumm & morsdag

Igår va jag ju då på bio med mina buddies. Vi kollade på SATC 2, vilken annars ?
Den var iallfall jättebra! var lite orolig innan eftersom den fått så dåliga recentioner men den var faktiskt en riktig mariafilm. Det gör inte så mycket att den inte har så mycket handlig den blir bra ändå!
Innan bion gick jag,Fanny & Ebba runt i typ hela stan. Vi kekade high class donken food,sprang runt med gula "helium-ballonger",tog massa kort på random ställen, ringde på sån där lägenhetsklocka & fick en sur tant på oss,köpte "kråssianter" till fanny,köpte tidningar(?xd),spottade,spottade & spottade (internt)
XD

Idag är det ju morsdag, så jag & mina bröder gick upp riktigt tidigt för att sen ge mamma frukost på sängen.
Dock blev allt ganska misslyckat..jag brände mig,mackorna var torra & teet beskt...men mamma blev glad ändå! :)
Senare ska vi iallafall äta lunch på hennes älsklingsrestaurang, gottgott!

min mamma ♥ & ian i italien -10



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: