2010-05-28
 20:18:07

little miss bad luck.

förlåt,jag vet att min blogg suger hårt just nu :(


Idag har jag&fani haft värsta otursdagen.
Saker jag råkat ut för;
superstressig morgon & precis när jag skulle gå tappade jag mobilen så sim kortet och allt flög ut. tog aslång tid innan jag fick in det igen.
fått veta en skitigsak av Edona
Glömt skor till gympan (där vi spelade fotboll,smart maria,smart!)
blivit stämplad av per (som hade skor och inte jag,så har värsta märket mitt på foten)
fått en boll i magen så jag tappade andan
fått en glasbit i foten
åkt inlines ända vägen hem från fanny (5km?) utan strupor så nu har jag asont i stortån.
pratat med edona och gått rakt in i en stolp sak som står mitt i korridoren
-.-

Saker som har hänt fanny;
försovit sig länge på morgonen
blivit påkörd av mig (hehe..) så hon fick asstort skrubb/blod-sår på knät.
upptäckt att hon glömt sina nycklar på platsen där jag körde på henne och vart tvungen att åka hela vägen tillbaka.
+ massa små saker som jag inte kommer ihåg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: