2010-05-16
 12:45:06

Kategorier

Bloggar med kategorier är kärlek för mig. Jag älskar när man precis har hittat en "ny" blogg och kan kolla igenom alla kategorier. FAAASSST? jag har ju inga?
Så jag tänkte fixa det nu, och även skaffa lite nya kategorier, alltså så att jag skriver om lite andra saker.

Och jag tänkte att ni skulle få bestämma vilka kategorier jag ska ha! :)

Någon av de klassiska?


hiss/diss är nog den vanligaste kategorin i sveriges "bloggvärld"?
men den funkar ju för ser jag hiss/diss på någon blogg läser jag det alltid!

Outfits är ju också vääldigt vanlig kategori, dock är jag inte så säker på att ni skulle intressera er för vad jag har på mig varje dag, det överlämnar jag till alla fashonistas och modebloggar. Vi kanske borde köra på marias festoutfits istället?

jag brukar nog visa upp eller iallafall berätta om jag har köpt något, men vi kanske behöver en kategori för det?


Någon ny?


Det var Ebba som kom på denna fenomenala idé! jag är kanske inte  är personen som kan så mycket och är värsta tipsarN men jag får la försöka!


I maria suktar efter skulle jag berätta om saker jag skulle vilja ha (kläder,smycken) eller saker jag längtar efter (resor,dagar..)


Så rösta nu! vad vill ni att jag ska börja med för kategorier?

Nu ska jag plugga med Ebba -.-
puuuuss


elisabeth!

ALLA!:D<3



PUBLICERAT: 2010-05-16, 13:51:01 | URL: http://eeliisaabeth.blogg.se/
Melanie

Jag tycker att du ska ha alla!:)



PUBLICERAT: 2010-05-17, 12:10:10 | URL: http://melliiee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: