2010-05-01
 14:30:43

Min valborg.

Direkt när jag kom hem efter skolan duschade jag och satte på mig kvällens kläder,sminkning och hår. Sen myste jag med mina småkusiner som har kommit hit! (Carl 4 år, Edvard 2 år och Nils 7 månader).
Efter ett tag kom Ebba och Fanny. Vi cyklade till Bergaviksbadet där jag och Fanny (och massa andra fina människor ^^) skulle sjunga. Ni vet, hoplessly devoted? Det var ganska lång tid innan det var dags för mig så jag stod hela tiden och peppade mig själv. och vet ni? Jag har varit nervös inför det där hela j*vla veckan men när jag stod där tänkte jag, nee för f*n maria nu får du skärpa dig! jag pallade nt vara nervös längre. Så det gick faktiskt asbra! Dock regnade det och blåste jätte mycket, men jag tyckte vi fixade det bra ändå!
Sen mötte vi upp Edona och cyklade hem till Ebba. Där chillade vi en stund och Ebba fixade sig innan vi drog till fullt ös! det var sjukt kul! och vi träffade massa roliga folk! Mest var vi väll med Bettan,Natta,Erica,Gt och David.
Men tack för kvällen alla sköna människor som man träffade! så himla lyckad valborg asso!

mina gullungar.♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: