2010-05-30
 16:51:04

nails&flowers

Eftersom jag inte hade något bättre för mig & mina naglar har vart fult ofixade alldeles för länge,satte jag mig & målade naglarna.
Resultatet;

Rosa glittriga med en cepesak på lillfingernageln, kanske inte världens finaste men det får duga.
(& det är ingen vårta jag har på långfingret! jag trodde själv det först & fick värsta paniken men sen kom jag på att jag rev mig där typ förra veckan,sen fick jag en sårskorpa som jag revbort och så blev det såhär..-.-)

Imorse fick mamma blommor från ett sånt där bud med blommor. De var från pappa som hade beställt dem på internet & inuti fanns ett kort där det stod massa saker :')

jag saknar min pappa!

Men nu tycker jag ni ska hålla utkik för snart lägger jag upp en liten stor sneek peek visning på min skolavslutningsklänning!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: