2010-05-09
 20:15:39

plugghästen talar ut.


Har suttit och pluggat till fysik provet imon i ca 1,5 - 2 h nu. Det behövdes verkligen eftersom jag nästan inte pluggat till det något innan & att jag var sjuk hela första veckan de började prata om tryck,som vi då ska ha provet om. Nu är jag sjukt trött & smart.
Tror faktiskt det kommer gå bra imon,bara jag kommer ihåg allt!
men jag undrar en sak?! VARFÖR har man prov på en måndag?! helt onödigt, då kan man ju lixom (där kom det ordet igen,kommentera hur ni vill att jag ska skriva det? xd) inte fråga sin lärare om man undrar något när man pluggar.

dåligt.onödigt.jobbigt.


Missade till o me sista dansen för att jag skulle vara hemma & plugga och för att pappa (SOM KOM HEM FÖR NÅGRA DAR SEN) åker hem imon på morgonen.
Hoppas ni har en trevligare kväll än jag. Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: