2010-05-15
 18:47:17

sommaren

Nu börjar jag verkligen bli arg på det här vädret! fuktig luft,gråa moln,iskalla vindar, regn,regn & regn.
Har jag plötsligt förflyttats till Forks eller vad f*n händer?!
Längtan till sommaren är enorm. E N O R M!  H U G E!  G R Ö S S E!  ja.. ni fattar.
Jag har mycket inplanerat. Allt ska hinnas med.


Allt det där längar jag mest till!
Eller okej myggbetten är kanske inget att längta efter & musik kan man lyssna på när som helst. men visst måste man ändå ha med det? det är ett måste. Ingen sommar utan myggbett! & musiken..jag menar? sommarplågorna! Låtarna som hörs överallt. I affärerna på stan,kompisens ipod på stranden, radion i bilen påväg till sommarstugan,och på cafeérna där man bara springer förbi för att köpa en glass.
Det är feeling.


elisabeth!

längtar som fan tills jag åker från sveeeerige :D

& till skolavslutningen ofc ! (L)



PUBLICERAT: 2010-05-15, 22:35:49 | URL: http://eeliisaabeth.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: